Hallo ik ben Djock en nieuw hier op het forum ,bedankt om mij toe te laten .

djock

Joske
Region
Europe
City
Antwerpen / Beerse
Hoi ik ben Djock en ben op zoek naar een paar toetsen van een display voor e-bike
Daar mijn vrouw nogal lange nagels heeft de druktoetsen stuk, wie kan mij helpen aub
Alvast bedankt

Hoi ik ben Djock en ben op zoek naar een paar toetsen van een display voor e-bike
Daar mijn vrouw nogal lange nagels heeft de druktoetsen stuk, wie kan mij helpen aub
Alvast bedankt
Hoi Djock, welk model ebike heeft je vrouw?

Attachments

• 20240916_111521.jpg
    20240916_111521.jpg
    135.7 KB · Views: 59
Respectvol, dat lijkt niet op een Bosch systeem 2-display, maar op een ouder onderdeel. Bosch-dealers kunnen tot 6 jaar na productie onderdelen leveren. Voor een ouder onderdeel kan het zijn dat je tweedehands moet kopen. Je zou de monteurs van Tweedehandsfietsen.nl kunnen vragen waar zij je aanraden een ouder Bosch display te kopen.

Respectvol, dat lijkt niet op een Bosch systeem 2-display, maar op een ouder onderdeel. Bosch-dealers kunnen tot 6 jaar na productie onderdelen leveren. Voor een ouder onderdeel kan het zijn dat je tweedehands moet kopen. Je zou de monteurs van Tweedehandsfietsen.nl kunnen vragen waar zij je een ouder Bosch display aanbevelen te kopen.
Bedankt voor je reactie,zal mijn licht eens opsteken.
Grtjs Djock

Hallo groeten,
Is er iemand die mij kan en wil vertellen of het mogelijk is om een handgashendel aan te sluiten op bosch active-line motor.??
Alvast bedankt !

Back