Update spesialyzed app

Rien

Parijs Roubaix
Region
Europe
City
Buren
Vandaag een e-mail ontvangen dat app een update heeft klaar staan voor de spesialyzed fietsers
Niet moeilijks gewoon opstarten en verbinden met internet.
Straks proberen hoe het werkt en zijn de foutjes eindelijk gerepareerd
groeten uit Nederland
Rien

My US version of the app updated to v. 1.38.00 two weeks ago. And my LBS happened to update my Vado SL 5.0's firmware a few days before.

So far so good on both fronts. Haven't spotted any new features but haven't looked carefully.

One old glitch that hasn't been fixed: No problems if I turn on the bike after opening the app. But if I turn on the bike first, the app either (a) fails to connect to the bike, or (b) connects but opens in some odd recording mode that can't see the rider power sensor and doesn't show the little window with battery remaining that normally appears over the lower left corner of the map.

Ik zie ook geen update maar …. De verbinding met mijn fiets was zelfs niet goed, de pincode werkte niet. Morgen stukje fietsen, Jeremy ik heb nog steeds een probleem met de foto's die te groot zijn.Met e-mail krijg je altijd de vraag hoe wil je de foto's verzenden?
Ik wens je een aangename dag op je 🚴‍♂
Groeten
Rien

Keeping photos to be uploaded below a 2MB file size seems to be working. Just crop or reduce resolution in a photo editor as needed, save as a copy, then upload the copy and delete it afterward.

It's annoying, but I understand the need, and I'm getting faster at it with practice.

met de foto’s ga ik proberen en de pincode werkt nu prima, bij de update ben ik vergeten de retailer is fietsenmaker te vermelden in de Spesialyzed app.
Als ik nu naar de e-bike loop gaat automatisch de bike van het slot.
Ook het uploaden van de rit gaat goed, kortom weer een tevreden mens
groeten
Rien

Back